Image one Image Two Image Three Image Four

Зміни до порядку реєстрації нерухомості в Україні у 2016 році

З 2016 року внесення інформації до єдиного реєстру прав на нерухоме майно дозволено акредитованим суб’єктам та нотаріусам (Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» стаття 6).

Наше підприємство «Бюро технічної інвентаризації та оцінки майна» з 2016 року надає послуги з реєстрації права власності на нерухоме майно (занесення інформації до державного реєстру прав на нерухоме майно, тобто виготовлення свідоцтва на право власності), внесення змін на підставі відповідних документів, перереєстрація права власності на нерухоме майно (перетягування інформації з реєстру БТІ до єдиного реєстру права власності на нерухоме майно), реєстрація в державному електронному реєстрі зареєстрованих декларацій про готовність об’єкта та інше.

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – це офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Перевірити факт державної реєстрації об’єкта нерухомості можливо будь кому за посиланням через електронний кабінет, сплативши відповідно адміністративний збір

Основний перелік документів, що подаються для реєстрації вашої нерухомості (в кожній ситуації окремо)

  • Заява для реєстрації;
  • Копія паспорта та ідентифікаційного коду громадянина України заявника (та уповноваженної особи, що діє за довіреностю);
  • Документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав (банківська квитанція про оплату);
  • Документ про сплату державного мита (банківська квитанція про оплату) (крім випадків, коли особа звільнена від сплати державного мита);
  • Оригінали документів, що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності на нерухоме майно;
  • Оригінал Технічного паспорта на об’єкт нерухомого майна;
  • Оригінал витяга з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (у разі реєстрації земельної ділянки);
  • Технічна документація на земельну ділянку (з присвоєнням кадастрового номеру);
  • Інші документи, визначені Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Постанова Кабінету Міністрів України 25 грудня 2015 р. № 1127 "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

При подачі документів обов’язковою умовою є наявність оригіналів документів, які подаються, та присутність всіх власників нерухомого майна.

КОНТАКТИ

Адреса головного офіса:
Полтавська обл.,
м. Лубни,
вул. Г. Тютюнника, 2

Телефони:
(05361) 70-411
(095) 773-04-04

E-mail:
bpplua@bigmir.net

ДНІ РОБОТИ

Понеділок — Субота

ЧАСИ РОБОТИ

08:00 — 17:00

Субота: 09:00 — 11:00

Вгору